تأثيرات استفاده از چرم مصنوعي بر محيط زيست

۴ بازديد

چرا شما بايد در حال حاضر استفاده از آن را متوقف كنيد؟

شما اغلب كلمه "faux" يا "vegan" چرم را شنيده ايد و حتماً بسياري از شما آن را خريداري كرده ايد بدون اينكه بدانيد چه تأثيرات سوئي بر محيط مي گذارد. بگذاريد اين موضوع را به شما معرفي كنيم ، اين چرمهاي مصنوعي يا مصنوعي از مواد پلاستيكي ساخته شده اند و از موارد معمول استفاده شده مي توان به PVC (پلي وينيل كلرايد) و PU (پلي اورتان) اشاره كرد. اين مواد از سمي ترين مواد موجود در زمين تشكيل شده اند كه عبارتند از نفت و كلر كه غير قابل تجزيه هستند و براي هميشه در زير خاك زندگي مي كنند. اگر از يك محصول چرم مصنوعي استفاده مي كنيد ، كه بيشترين كمك را به شرايط فاجعه باري مي كند ، نمي توانيد به راحتي از شر پلاستيك خلاص شويد.

 

ممكن است اين كار براي شما مانند يك معامله شيرين به نظر برسد ، كفش يا كت چرمي كه از روي آن سرازير مي شويد سوراخ جيب شما را نمي سوزاند و هيچ حيواني آسيب نمي بيند. اما دوستان عزيز من ، آيا تا به حال متوجه شده ايد كه هر قطعه پلاستيكي كه تاكنون توليد شده است هنوز وجود دارد؟ جدا از اثر مضر آن ، هيچ راهي براي دوام بيش از دو سال چرم PU يا PVC شما وجود ندارد. فقط يك يا دو سال بعد متوجه مي شويد كه يك وصله چرمي از ژاكت شما خارج شده و در نهايت از كمد شما خارج شده است.

 

چرا بايد از چرم اصل استفاده كنيد؟

ما از اين واقعيت مطلع هستيم كه روند برنزه سازي صنعتي براي محيط زيست مضر است و هيچ بحثي در اين باره وجود ندارد. اما يك محصول چرمي سالها دوام خواهد داشت و هر محصولي كه بيش از يك دهه دوام داشته باشد هميشه براي كره زمين بهتر است. ما بايد اين را بدانيم.

 

چرم توليد شده از دباغي هاي ما 100٪ گياهي دباغي شده است ، به اين معني كه چرم ما از طريق يك سري مواد شيميايي آلوده كننده محيط زيست تا حد زيادي عمل نمي كند ، در عوض ما به فرآيندهاي طبيعي و نسبتاً كم ضررتر متوسل مي شويم ، چرم برنزه شده طبيعي كه شامل روغن هاي گياهي خوراكي و غيره است كه باعث آلودگي آب و هوا نمي شود.

 

جاودانگي و سبك بودن يك محصول چرمي اصل ، چه كفش باشد ، چه كيف و چه كت ، فراتر از كلمات است. اين يك سرمايه گذاري مادام العمر است و شما به راحتي نمي توانيد مقاومت آن را انكار كنيد.

 

درست مثل اين كه از خود مراقبت مي كنيد ، كالاهاي چرمي شما نيز هر از گاهي نياز به مراقبت و تغذيه جدي دارند. هميشه قبل از نگهداري از آنها در كمد كفش خود از نرم كننده هاي چرمي براي تغذيه آن استفاده كنيد و لوازم جانبي چرمي خود را هميشه در هنگام استفاده از روزنامه هاي قديمي پر نكنيد تا شكل خود را از دست ندهد.

 

عاقلانه فكر كنيد ، واقعي را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.